SuDoSa Dames 2
M
Marike 23/09/2005 11:12

Inspeelshirtjes

Hey allemaal!

Ik heb even nagedacht ( jaja ) en ik vind het wel een leuk idee om toch nog voor "zelfgemaakte" inspeelshirtjes te gaan. Ik denk dat we een sponsor wel kunnen vergeten, dus waarom niet polootjes ( staat wel interessant ) of t-shirts met onze naam op de achterzijde en evt. de yell HAAJETOO voorop? Als we zoiets gezamelijk laten drukken, zal het niet veel kosten. Polootjes zijn bij sommige winkels ook heeel goedkoop En wat SuDoSa er van vindt, maakt me niet uit. Het ziet er volgens mij wel mooi uit, allemaal dezelfde kleur. Wat vinden jullie?

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

M
Marloes 23/09/2005 14:12
Hee Marike,

lijkt me een prima idee. Hebben we eventueel nog een leuke slogan/leuk motto voor het komende seizoen? Is ook leuk om op een t-shirt te drukken.

Greetz Marloes

E
Evelien 23/09/2005 17:03
Een sponsor lukt inderdaad denk ik niet meer. Helemaal niet met de nieuwe sponorregels die Sudosa er dit seizoen op na houdt. Wanneer we inspeelshirtjes willen, moeten we dit wel snel regelen! Ik ben eigenlijk niet zo voor de polo, ik heb liever een getailleerd shirtje in een of andere pittige kleur (appeltjesgroen?). Maar goed, ik ga met de meerderheid mee hoor! En een slogan?

Kill and attack!

Beetje afgezaagd misschien....zal er eens over nadenken!

Leuk weekend!

M
Marike 24/09/2005 13:23
Ben ik het ook helemaal mee eens! Bij Bastiaannet kun je shirtjes laten bedrukken! Ik zal eens informeren naar de prijzen! En voor een evt. slogan, daar moeten we het maandag even over hebben. En nog een keer goed nieuws: ik ben vrijdag beplakt met japanse tape door Jan, uitprobeersel voor mijn schouder en ik voel dat het beter gaat! De pijn verdwijnt voor in mijn schouder en ik word woensdag van achter beplakt als het goed blijft gaan hahaha! Vraag me niet hoe of wat. Maar het voelt al een stuk beter aan! Jippie!!

M
marloes 27/09/2005 18:36
Hee dames,

is het gelukt bij Bertico?

Greetz Marloes

E
Evelien 27/09/2005 19:03
Ja helemaal top! Getailleerde zwarte shirtjes met en groene opdruk. Inderdaad groen en niet appeltjesgroen dat was wat duurder...Maar het is mooi SuDoSagroen geworden!

Verder staat je naam op de achterkant en op de voorkant "Sudosa" en daaronder "Dames 2." Erg sjiek hè?

Volgende week worden de shirts geleverd en dan kunnen we er een stuk of drie ophalen om te passen. Dan geven we de juiste maten door (ze schijnen nogal klein te vallen). Vervolgens gaan ze aan het werk en zijn ze een week later klaar. Onze uiterste datum was 15 oktober (2de thuiswedstrijd). Dan kunnen we mooi voor de dag komen.

De prijs mail ik nog (of Marike). Dan kunnen we het meteen contant betalen. Het zal ongeveer 10 euro zijn, goed te doen dus!

Doeidoei!!!

K
Kim 28/09/2005 13:28
Goed gedaan meiden,

Jammer dat het geen appeltjes groen is geworden maar groen is groen en als evelien de appeltjesgroen mist neem ik wel een groene appel voor je mee.

Nu maar hopen dat onze prestatie net zo goed wordt als onze inspeelshirts en website.

:<

E
Evelien 05/10/2005 14:04
Hé meiden!

De shirts zijn binnen! We kunnen ze dus vanavond passen! Dan worden ze volgende week bedrukt! Het zijn mooie zwarte shirts.

See ya 2night!

Eef

E
Eef 13/10/2005 14:23
NEWSFLASH

De inspeelshirts zijn morgen klaar!!! Morgen worden ze dus ook meteen opgehaald zodat we zaterdag kunnen schitteren in De Spreng!!!

BLIJ!!!!

M
Marike Oostra 14/10/2005 12:31
Geweldig!!!! En dan moeten we ook nog winnen...dat zou toch mooi zijn he!

E
Eef 13/02/2006 11:44
Waar blijft het inspeelshirt van Roos nou??? Vind het nu echt té lang duren!!! Doel: voor de eerst volgende wedstrijd is Roos geen "Extra" meer, maar "Rozemarijn."
Marike, ik zeg: stalk Bertico...want dit werkt zo niet...Toch?

M
Marike 13/02/2006 12:06
Ja, ik heb meerdere keren gemaild. Ik denk dat Roos nu zelf even moet gaan proberen. Misschien een keer langsgaan? Ik heb daar echt geen tijd voor. www.bertico.nl. Ik hoor ook niks meer van Ewout...de "hoe verlies ik mijn klanten" strategie heeft hij onder de knie!

E
Eef 13/02/2006 16:35
Weet Roos dat zelf ook al? Wel zo handig denk ik...Ach, volgend jaar gewoon een andere bedrukker! Mailen helpt vaak ook niks...Bellen of direct op afstappen is het meest effectief (ja, ik spreek uit ervaring!).
Nou, we zullen zien hoe dit spannende verhaaltje afloopt...

M
Marike 13/02/2006 18:21
Roos weet dat het nog niet klaar is, maar ik zal het vanavond wel even zeggen! Ik kan ook niet overal om denken, maar ik zal het vanavond doorgeven. Roos heeft zelf ook niet meer geinformeerd, dus ik ben het ook glad vergeten, maar de mailtjes en alles is verder bij Bertico bekend!

Snelle reactie als

← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |