SuDoSa Dames 2
G
Geertje 28/01/2006 00:38

niet mee doen vandaag 28januari

hooi meiden!

oedse had mij gevraagd donderdag of ik met jullie mee wou doen! ik heb het eerst met jan overlegd.. wij kwamen er achter dat wij, als ik niet mee ga dat wij zelf dan ook nog maar 1 wissel hebben incl. libero! ik ga eerst voor mijn eigen team en als het kan dan wil ik zeker wel met jullie mee doen! maar vandaaag komt het helaas niet uit!

ik wil jullie veel suc6 wensen! en zeker wel met 4 punten thuis komen he! wij gaan ook ons best weer doen!!

Groetjes Geertje!

Ps. ik wou het zelf zo nog even vertellen! het is dus niet zo dat ik het niet leuk vindt!! this juist heel gezellie bij jullie

NOU DOEG!!!

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

E
Eef 28/01/2006 12:52
Hai Geertemans!

Tuurlijk gaat je eigen team voor! Ik (en we) verwacht(en) niet anders! Jammer dat de wedstrijden elkaar overlappen! Hebben jullie zoveel blessures? De selectie is toch veel groter? In ieder geval héél veel succes!

Wij gaan ook meer dan ons best doen punten te pakken! Jammer dat je de bitterballen moet missen , volgende keer beter!

Tot snel!

Eef

G
Geertje 29/01/2006 00:18
heej!!

lief omdat te horen eef! wij hebben verloren met 3-1!! :S jullie dna??

samira door haar enkel bij ons!! egt heel kut!! ummh sanne kon niet meer spelen omdat ze last van haar knie heeft! dus ging linda op mid! ik op dio en nicoline op spelv. haha egt heel triest allemaal maar goed!!! trainse weer voor volgende week! en tot zaterdag!! wij trainen maandag niet!!!

Liefs Geertje

D
Dieuwertje 29/01/2006 14:05
Hallo,
Wat jammer dat jullie verloren hebben. Wij hebben gewonnen met 3-2. Het was heel zwaar, met 2 sets van 28-26 en in de 5de set was het ook nog niet zo maar klaar. Maar goed, we hebben bij de MAC gezeten, maar toen kwamen we erachter dat we geen bitterballen gehad hadden. We wilden wel terug, maar de MAC zat al in ons buik. Maar goed, het was weer een volleybalweekend!

Liefs,
Dieuwertje

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |